vrijdag 28 mei 2010

luierdag aan Malibu Beach RV park



Hoi allemaal,

Vandaag een luierdag, niet veel gedaan. Eerst lekker op ons gemak buiten ontbeten, daarna paar uurtjes naar het strand geweest. We hebben daar het strand voor ons alleen, we zien een groep pelikanen en we spotten zelfs een aantal dolfijnen vlakbij de kust, echt supergaaf! Vanmiddag nog een cache vlakbij de campground gedaan en daarna lekker zitten lezen bij de camper. Het weer is prima alleen staat er vanaf vanmiddag ineens wel een stevige wind, jammer. S’avonds lekker gebbqt en nu zitten we nog lekker buiten bij de camper na te genieten.


Omdat er vandaag niet zoveel te melden is zal ik nog een apart blogje maken over het camperen in Amerika.

greeeetzzzz uit de states.

2 opmerkingen:

  1. Jullie hebben gewoon dolfijnen gezien!!! Nu ben ik echt helemaal jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet na mijn weekendje weg weer even alle verhalen bijlezen! ooooohw ik ben, net als Maartje, jaloers!! Dolfijnen gespot! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!

    Geniet nog maar even lekker van jullie laatste dagen in de States. Jullie hebben geluk, vanaf aankomend weekend wordt het hier mooi weer!!!! Het is nu 10x niets!

    BeantwoordenVerwijderen