donderdag 13 mei 2010

eindelijk kunnen we gaan genieten

Hallo allemaal,
weer een berichtje vanuit de States. Deze keer een stuk positiever. We zijn uiteindelijk gisteren weer vertrokken uit NY naar Salt Lake City, daar overgestapt richting Phoenix waar we uiteindelijk na weer ruim 7 uur vliegen geland zijn. Het zat eindelijk mee, de koffers kwamen al snel en na een bakkie bij de Star Bucks zijn we met de taxi richting Cruise America gegaan om de camper op te gaan halen. Ondanks de vele berichten die we hoorden dat een hotelovernachting na een vliegreis verplicht is om een camper mee te krijgen , deden ze niet moeilijk en kregen we de camper gewoon mee, uiteindelijk hadden we dus alle opgelopen vertragingen ingelopen en kon onze grote rondreis beginnen. Omdat we toch wel erg moe waren van het vliegen hebben we eerst de camper ingeladen, boodschappen gedaan en zijn we richting Flagstaff gaan rijden. Na ca 100km gereden te hebben werd het donker en zochten we een camping op. De beheerder was zo aardig om de hottub speciaal voor ons nog een uurtje open te houden. na een heerlijk warm bad zijn we gaan slapen om vanmorgen na het ontbijt verder te tuffen richting Grand Canyon. Hier zijn we na ca 350km neergestreken om een camping vlakbij de Canyon die we morgen zullen gaan bekijken. Na het eten nog even een kleine cache gedaan en daar hebben we onze travelbug gedropt zodat die ook aan zijn reis door Amerika kan beginnen. Zometeen lekker slapen en morgen verder.

groetjes Eric en Marion

1. Fijn om te lezen dat jullie rondreis uiteindelijk geen vertraging heeft opgelopen. Ik heb gisterenavond nog een docu op Discovery gezien over de Grand Canyon en kan niet anders zeggen dat ik stikjaloers ben op jullie ;)

Jullie gaan echt prachtige dingen zien de komende weken, dat is 1 ding wat zeker is. Wel mooie foto's maken he?

Gr. Michael

2. Wat een rot begin hebben jullie gehad en wat is het slecht geregeld bij Delta! Dit ging bij FinnAir toch allemaal stukke beter! Gelukkig is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen! Nu kunnen jullie heerlijk genieten van de reis. Ik heb, net als Michael, ook een docu gezien en het ziet er zooooooo gaaaaaaaaaaf uit! Eigenlijk ben ik gewoon ook heel jaloers........( op het vliegen na;) )

Ik heb nu alweer zin in jullie volgende verhaal!
    Vertel...vertel...vertel!

Liefs Lin

P.S. Ik moet erg lachen om die berichtjes van Alex over D3Z! :)